Firma COMINTECH – Kamerové systémy je specializovaná firma pro komplexní služby, návrh, instalace a opravy Kamerových systémů a průmyslové televize.
Provádíme rovněž návrhy, správu, instalaci a servis počítačových, radiových a optických sítí LAN, WAN, Ethernet, na platformě Cisco, Mikrotik apod.
Standardem u nás je servisní služba, rychlá reakční doba, pravidelná údržba, kontrola systémů, záloha konfigurace a konfigurací, čištění, komplexní profylaxe apod. K dispozici je i nonstop servisní služba 24/7.
Základním cílem firmy COMINTECH je převzetí odpovědnosti za spolehlivý provoz systémů našich zákazníků a součinnost při řešení problémů, které v těchto systémech naši zákazníci řeší.
Konzultace problematiky
Každý pracovní den v době od 8 do 16:30 hodin jsme připraveni na Vaše telefonické dotazy k problematice kamerových systémů. Rádi vám pomůžeme najít optimální řešení nebo třeba poradíme na koho se obrátit.
Bezplatný návrh řešení, studie
Realizace zakázek
Provázání na stávající systémy
Vzhledem k dlouholetým zkušenostem a možnostem námi dodávaných kamerových systémů propojujeme tyto systémy na většinu přístupových systémů, elektronickou docházku pracovníků, elektronické zabezpečovací a požární systémy, GSM brány, Internet apod.
Převzetí stávajících systémů do správy
Protože se stále více množí dotazy o možnostech komplexní správy stávajících a někdy i dosluhujících kamerových systémů u jednotlivých zákazníků přebíráme po provedení analýzy a auditu celého systému tyto starosti za zákazníka.
Pravidelná údržba, kontrola systému, konfigurace, čištění
V návaznosti na provedené instalace kamerových systémů provádíme pravidelné půlroční, roční kontroly funkcionality systému, nastavení jeho parametrů, dotažení spojů, prohlídky kamerových bodů, čištění objektivů kamer, seřízení pozic a kompletní údržbu systému což se projevuje zejména ve zvýšení životnosti jednotlivých komponent a kvalitě uložených záznamů.
Rovněž zákazníky upozorňujeme na možnosti případné modernizace systému, jeho možného rozšiřování apod. V případě zájmu je firma ZDARMA zařazena do naší databáze a po uplynutí definované doby kontaktována s nabídkou takového zásahu ..
Technická podpora
Zejména v oblasti nastavování, konfigurace systému je k dispozici telefonická podpora každý všední den v době od 8 do 16:30 hodin. Zde je možné konzultovat možnosti nastavení systémů, dohodnout postup při vyhodnocení záznamu apod.
Servisní služby
V případě, že se v systému vyskytne poruchový stav na kterékoli části a nepodaří se jej vyřešit pomocí telefonické podpory, provádíme servisní zásah do 24 hodin od nahlášení závady.